Harsany – Lac ( loc ) pentru recorduri !

partea a doua a filmarilor

partea a treia a filmarilor

In perioada 17 – 21 iunie 2015 o echipa Art Crap formata din Dorin Farcas, Danut Perta si Dan Cristian Coarda a luat parte la a doua editie a Concursului ” Tati Dovit Carp Team Bojlis Kupa ” organizata pe celebrul lac Harsany. Despre lacul Harsany am mai scris, atat eu cat si multi dintre pescarii care au avut norocul sa isi aseze tabara pe malurile sale.
Fiind la prima participare internationala in formula Art Crap Team, aveam emotii mari. In total, la acest concurs au luat parte 13 echipe, bune si foarte bune. Am ajuns destul de devreme pe lac, undeva in jurul orei 06.00, avand timp suficient de o plimbare matinala si de facut strategii. Ne doream tare mult sa reusim la tragerea la sorti un stand pe mijlocul lacului, asa ca am hotarat sa ii incredintam lui Danut Perta, presedintele clubului, aceasta sarcina.
In jur de ora 07.30 incep sa apara echipele, vine si organizatorul evenimentului, Attila Illies ( Tati Carp Team Debrecen ), ne salutam prieteneste, ii ofer in dar o sticla cu palinca din Maramures, el ne multumeste si incep emotiile. As vrea sa mentionez ca nici unul dintre noi nu vorbeste din pacate limba maghiara. Danut isi face datoria de presedinte si scoate din joben standul cu numarul 6. Unul ce ne convine tare.

standuri

Incepe concursul . Se pescuieste doar pe partea cu satul si pe digul despartitor din partea dreapta, partea cu padurea si digul din stanga nefiind in concurs. Ne pregatim, intram cu barca pentru sondare si balizare, gasim un loc bun cu o adancime de aproximativ 3,2 m, punem baliza, mai vedem ce avem in stand si ….incepem.

La acest concurs este permisa o cantitate totala de nada de 60 kg, din care obligatoriu minim 40 kg boilies. Restul de 20 kg pot fi seminte , dar nu obligatoriu. Noi am ales sa pescuim doar cu boilies, avand mare incredere ca asa vom reusi sa facem fata concursului. Am avut 50 de kg de Art Enigma Boilies si 10 kg de Elit Premium de diferite dimensiuni.

La primul cantar , locul 4, destul de aproape de podium, sperante mari . Mai prindem crapi, mai ratam, ne bucuram insa de faptul ca pestele accepta nada si avem trasaturi. Noaptea ne tinem naravul , iar prima dimineata ne aduce fericirea: 2 crapi peste 25 de kilograme. Unul de 25.975 si altul de 26.375 kg. Lacul Harsany ne daduse din prinosul tau. Eram fericiti. Pentru noi ca pescari, pentru nada noastra, pentru Art Crap. La inceput de concurs ne doream din suflet sa reusim sa prindem macar un crap peste 20 de kg, iar in prima dimineata puneam pe salteaua de cantarire 2 peste 25 . Cunoasteti sentimentul. Unic. E motivul pentru care am ales pescuitul la crap. Sau poate, el m-a ales pe mine .

3d

La cantarul de dimineata am reusit sa dam peste 100 de kg ( cred ca acum colegii mei zambesc ) , asteptam clasamentul oficial, locul 4 in continuare. Klaudia Carp Team, standul numarul 5 prinde foarte bine, reusesc si captura concursului , un crap peste 29 de kg. O echipa foarte buna, echilibrata, harnica si victorioasa in final. Sunt prima echipa care au reusit sa prinda peste o tona de peste in 96 de ore intr-un concurs oficial pe lacul Harsany. I-am felicitat si la fata locului, o fac si acum, aici. Noi am reusit la prima participare internationala sa ne depasim asteptarile: 38 de pesti din care 8 sub 10 kg, 16 intre 10 si 15 kg, 12 intre 15 si 20 de kg si 2 peste 25. Suntem multumiti de tot .De echipa Art Crap Team, de modul nostru de organizare, de pescuitul in sine, de nada. Art Enigma Boilies si de faptul ca la final, eram in carti pentru podium.

fisa 2

fisa 1

In cantarul din ultima seara reusim sa urcam pe podium, locul 3, asta si datorita faptului ca am pus pe saltea din nou peste 90 de kg, reusind in 45 de minute sa prindem 3 crapi si doi amuri,(ambii de peste 12 kg.A fost pentru prima data cand am prins amur pe Harsany ).Emotii mari, asteptam finalul si clasamentul. Se termina concursul, strangem tabara si mergem la festivitatea de premiere. Inainte insa, organizatorii ne ofera un gulas exceptional. Spre bucuria noastra, reusim clasarea pe locul 3. Venim acasa cu medaliile de bronz si cupele aferente.

final

Organizarea a fost si de aceasta data extraordinara, merita toate felicitarile noastre atat Attila Ilies cat si Pety, administartorul lacului pentru ca au facut tot ce e omeneste posibil ca noua, concurentilor, sa nu ne lipseasca nimic. Arbitraj impecabil, o masa calda in fiecare zi, conditii umane de igiena ( toalete si dus ), prietenie si mai ales Crapi :). Pe final as vrea tare mult sa le multumesc colegilor mei, Danut si Dorin, lui Attila Ilies si prietenilor nostri de acasa. Unii au fost alaturi de noi si am simtit asta. Altii au fost neincrezatori, ca sa fiu bland in exprimare. Si lor le multumesc :).