Cupa Big Boss Harsany 2016

Am iubit intotdeauna lacurile de pescuit care prin calitatea pestilor reusesc sa imi dea emotii. Fiecare trasatura putand insemna depasirea propriului record. Pana saptamana trecuta, acesta era de 26, 540 kg. In perioada 26 – 30 octombrie am participat la a VI-a editie a cupei Big Boss Harsany. Un concurs organizat impecabil de Alexandru Sillay ( Big Boss Team – Art Crap MM ), ce a reusit sa adune la start 21 de echipe din trei tari. Ungaria, Romania si Austria. Anul acesta am facut echipa cu Dorin Farcas si Nelutu Pop. Am reusit sa prindem un loc la acest super concurs undeva la inceputul anului cand am si dat un avans. Pentru orice pescar de competitie este o provocare sa participi la competitiile organizate pe lacul Harsany din Ungaria. Si datorita conditiilor extraordinare oferite de administratorul lacului, dar mai ales pentru  marimea incredibila a crapilor existenti in lac.

Sigur, cunoasteti cu totii pregatirile si emotiile inerente participarii la o astfel de competitie. Verificare echipament, completare fire si maruntisuri, liste interminabile si telefoane nesfarsite. Dupa o saptamana super agitata vine si ziua de duminica, 26 septembrie 2016 in care se pleaca la concurs. Trebuie spus ca tragerea la sorti si aranjarea pe standuri se face cu o zi inainte de inceperea efectiva a competitiei. Dorin pleaca de dimineata impreuna cu echipa Big Boss Art Crap de la Cluj, eu dupa o nunta intarziata, fac dimineata bagajele, incarc masina si la drum. Fac o halta la aeroportul din Cluj pentru al astepta pe Nelutu, acesta venind din Anglia. Dupa un drum interminabil, Baia Mare – Cluj- Oradea – Bors – Harsany ajungem si noi pe lac. Aflam ca la tragerea la sorti a standurilor, am cazut pe 12, primul stand pe padure, loc cu apa adanca.

standuri n

Luam masa de seara, povesti cu oameni dragi si apoi mers la stand pentru descarcat masina. Casuta noastra pentru 96 de ore arata incredibil. 2 paturi, dulap, masuta, curent, priza, terasa, masa, scaune, ponton, ce mai , 5 stele pentru orice pescar. Dorin putin dezamagit de loc, eu si Nelutu increzatori ca putem face treaba. Dorin la experienta lui ne spune ca in aceasta perioada Harsany nu da peste mult pe padure si apa adanca, dar ii da mari daca pescuim cum trebuie. Langa noi, pe standul 13, echipa Big Boss – Art Crap formata din Alexandru Coldea, Constantin Rotaru si Cristi Bolboaca. Niste oameni incredibili, modesti, super pescari si echipa foarte bine sudata. Le multumesc pentru prietenie si pentru faptul ca au ales sa faca parte din familia Art Crap MM.

Luni dimineata la ora 08.00 Alexandru Sillay da startul concursului. Emotii cat cuprinde. Pe lac, echipe incredibile. Nada pe masura. Bagam betele si ne apucam sa nadim. Am folosit nada exclusiv Art Baits. Detalii despre nada gasiti aici : http://www.artcrap.ro/art-enigma-boilies/.

La carlig, Art Enigma Boilies de 16 si 20 mm. Incepe sa se prinda pe apa mica, vine primul cantar unde toate standurile de pe apa mare nu cantaresc nimic. Vine prima seara, nimic, nicio trasatura.

Dimineata ne gaseste in drill..incepem sa prindem si noi, dupa aproape 24 de ore de concurs. Am nadit cu cobra ( doar asa permite regulamentul ) bile fierte de 24mm. Am descoperit toti trei muschi pe care nu stiam ca ii avem si asta din cauza febrei musculare. Mancam repede din plasuca data de tanti mama lui Nelutu careie ii multumim cu drag. Vinetele au fost incredibile :). Peste zi mai prindem un crap, macar nu dam cantar gol. Noaptea liniste iar dimineata ne face fericiti. Trasatura la batul din stanga, Nelutu drill, Dorin ia cizmele piept si intra in apa…pleaca si batul din dreapta. |Dorin iese din apa, vine sa ma scoata din cabana, merg la sky pod…si..dublu drill. Reuseste Nelutu sa il scoata pe al lui …il baga in saltea, Dorin reintra in apa si reusim impreuna sa scoatem si pestele din lanseta mea. Punem in saltea si ramanem uluiti. O superba oglinda de Harsany – 29.425 kg. Crapul scos de Nelutu – 23.670 kg. Avusesem dublu drill cu peste 55 de kg . Vine nea Sani Sillay la cantar si ne bucuram nespus. Aveam pestele ce s-a dovedit a ramane captura concursului. Nadim in continuare, Enigma Boilies de 24 mm si asteptam sa prindem si peste zi. Nimic. Seara ne aduce pe saltea 3 crapi din 4 trasaturi. De la ora 23.00 si pana joi seara am somat. Nu am mai avut nimic. Am nadit in continuare, avand incredere ca bila noastra isi va face inca odata datoria. Seara mergem in standul echipei Bigg Boss – Art Crap, unde baietii pregatesc cina. Ce poftaaa, ce mirosuri, ce gusturi, ce imagini …foc n

slaninuca

Ne pregatim sa mancam, suna statia…in sfarsit avem trasatura. Fugim la bete si scoatem un frumos crap de 22.250 kg. Adrenalina creste, stiam ca boiliesurile noastre lucreaza pe patul de nada. Pozitionam betele si asteptam. La ora 23.35 alta trasatura, drill Dorin, Nelutu mincioc. Ora 02.15…acelasi scenariu. Dimineata. Asteptam. Emotii. Cafea. Afara eu si Dorin. 07.30 trasatura la batul 2. Platica. Dorin repozitioneaza si arunca pe patul de nada. Trasatura. Acelasi bat. Run. Dam agatatura.. drill …ora 07.50 crapul in saltea. Incredibil. Un urias crap romanesc. Il trezesc pe Nelutu. Pune mana pe cobra sa nadeasca. Se terminase concursul.

dorin 28_n

romanesc dan 1

romanesc Nelutu

Speram cu totii ca acest peste are peste 30 kg. Asteptam cantarul, facem bagaje. Si pozele de rigoare. Vine nea Sany, cantarim.. 28, 350 kg. Aveam primii doi pesti ca si greutate din concurs. Ne felicitam si zambim. Harsany ne daduse din tributul sau.

Pe parcursul concursului ne-am facut un prieten. Un catel negru, abandonat si orb. Fricos la inceput, cu spaima de oameni. Incet ne-am imprietenit. A devenit tovarasul nostru drag.

catel 1

catel

Va rog frumos, daca mergeti la Harsany pe padure si il vedeti, nu il alungati. Din surplusul dumneavoastra daruitii o bucata de paine. Are sa va fie tovaras credincios. Cineva, din nu stiu ce motive i-a scos ambii ochi. Nu vede. Cu toate acestea, inca iubeste oamenii. E un suflet.

As vrea sa multumesc colegilor mei de echipa, Dorin Farcas si Pop Nelutu. Colegilor mei de club care au fost alaturi de noi pe toata durata partidei. I-am simtit aproape si asta ne-a dat putere. Lui Silviu Florescu http://www.abisfer.com/ pentru 3 bete pe care le-am avut cu noi. LR 42. Incredibile. Lui Dorin pentru cele 4 HI-S aduse pe balta. Baietilor de la Cluj care au demonstrat ca sunt oameni de o calitate care te lasa fara cuvinte.

Lui Alexandru Sillay pentru acest concurs de mare anvergura. Arbitrilor si administratiei lacului Harsany. Concurentilor.

Am reusit sa prindem 20 de crapi in greutate totala de 342.275 kg avand o medie de 17.113, 75 kg. Am avut cea mai mare medie si cea mai mare captura din concurs. Multumesc Art Enigma Boilies. Lui Daniel Rusu ( Zuta ) pentru ca le-a rulat.

Un lac incredibil. Harsany. O familie unita. Art Crap MM. O nada fantastica. Art Enigma Boilies. Rezultate pe masura asteptarilor!